implant


  Aktif KonularAktif Konular  Forum Üyelerini GösterÜye Listesi  Forumu AraArama  YardımYardım
  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş
Site Tanıtımı
 ASPTurkiye.com Forum : Site Tanıtımı
Konu Konu: Herşeyden Önemlisi Müşteri Memnuniyeti Yanıt YazYeni Konu Gönder
Yazanlarda
Mesaj << Önceki Konu | Sonraki Konu >>
dj_ibo_g_h
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 09-Ocak-2012
Ülke: Türkiye
Gönderilenler: 3388
Gönderen: 15-Temmuz-2013 Saat 19:43 | Kayıtlı IP Alıntı dj_ibo_g_h

Web Adresi: http://www.pluscanvas.com
Sahibi: pluscanvas
Hosting Sağlayan Firma: Kendi Sunucusu
Web Master ve ya Teknik Sorumlu: pluscanvas
Kullanılan sistem hakkında bilgiler: Özel Yazılım
Site içeriği hakkında detaylı bilgiler:



Sürekli değişen ve gelişen iş dünyasında iletişim artık çok büyük bir önem taşıyor. Sürekli ortaya çıkan dolandırıcılık ve hırsızlıkların yanında firmaların müşteriye gereken memnuniyeti sunmaması da çok büyük bir problem oluşturuyor. Bugün Türkiye’de birçok şikayet sitesi var ve bu siteleri biraz incelediğinizde çok önemli global markalar hakkında bile yüzlerce şikayet görebilirsiniz. Bu şikayetlerin çoğu ise firmaların rahatlıkla çözebileceği düzeyde. Zaten bu şikayetleri vahim yapan da bu. Firmalar müşterileri sürekli sorunlu diye suçlarken, müşteriler de firmaları beceriksiz olarak suçluyor. İşte bu olayların tek bir çıkış noktası var. O da iletişim.

İletişim, bugün iş dünyasının önemli bir konumunda. Hatta vazgeçilmez olayı diyebilirim. Çünkü artık insanlar bir yerden alışveriş yaparken en dikkat ettikleri nokta teknik destek veya çağrı merkezi gibi olaylar oluyor. Bilinçli ve kaliteli firmalarda buna göre bir ekip kuruyor ve müşterinin memnuniyetini sağlamak için elinden geleni yapıyor.Müşteri memnuniyeti, tüketici ve üretici arasındaki bölgede oldukça önemli bir yerde oturmaktadır. Üretilen mal ya da hizmetin müşterilerin beğeni ve gereksinimlerine yönelik olması, şirketlerin başarılarını etkileyen önemli bir etkendir. PlusCanvas, bu amaca ulaşmak için kanvas tablo
çeşitlerinde mükemmel ürün kalitesini ilke edinmiştir. Canvas tablo alım işleminde veya sonrasında memnun olan kadar memnuniyetsiz müşteri de altın değerindedir ve hatta memnuniyetsiz müşteri daha kıymetlidir; çünkü memnuniyetsiz müşterinin getireceği olumsuz eleştiri sayesinde şirketler kendilerini geliştirebilirler ve dolayısıyla da ilerleyebilirler.

Kalite de müşteri memnuniyetini olumlu yönde etkileyen bir değişkendir. Ürün ne kadar kalitesi yüksek bir ürünse o kadar çok müşteri memnuniyeti sağlanır. Bunun için tablo
 konusunda mükemmel kaliteli ürün çıkartmak çok önemlidir. PlusCanvas, üst düzey kalite anlayışıyla müşteri memnuniyetini katmerlemeyi hedeflemiş, müşterilerinin varlık nedeni olduğunun farkındalığıyla memnuniyeti tam olarak sağlamayı hedeflemiştir.
Yukarı Dön Göster dj_ibo_g_h's Özellikler Diğer Mesajlarını Ara: dj_ibo_g_h Ziyaret dj_ibo_g_h's Ana Sayfa
 

Eğer Bu Konuya Cevap Yazmak İstiyorsanız İlk Önce Giriş
Eğer Kayıtlı Bir Kullanıcı Değilseniz İlk Önce Kayıt Olmalısınız

  Yanıt YazYeni Konu Gönder
Yazıcı Sürümü Yazıcı Sürümü

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Powered by Web Wiz Forums version 7.91
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide

Bu Sayfa 0,0781 Saniyede Yüklendi.