agrasive565 Kıdemli Üye

Kayıt Tarihi: 14-Ekim-2011 Gönderilenler: 107
|
Gönderen: 02-Mart-2012 Saat 09:03 | Kayıtlı IP
|
|
|
1975 yilinda Adana da dogan Dr. Baris Çakir, Çukurova
Elektrik Anadolu Teknik Lisesi sonrasi 1993 yilinda
Çukurova Tip fakültesine girdi. Teknik lise egitimi
sirasinda, 4 yil boyunca "el becerisi gelistirme
atölyeleri"nde çalisti. Bu nedenle tip fakültesini
bitirince bu beceriyi kullanabilecegi bir cerrahi dal
seçmeyi planladi.
1999 yilinda Kartal Egitim ve Arastirma hastanesinde
Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi egitimine
basladi. Cerrahi dallarin en zorlarindan olan mikro
cerrahi konusunda çalismalarini sürdürdü. Kartal Egitim
Ve Arastirma Hastanesi egitimi sirasinda 500' e yakin
mikrocerrahi operasyonu gerçeklestirdi. Çocuklarda parmak
ucu kopmalari üzerinde çalisti. Çalismalari sirasinda
yeni bir "damar dikis teknigi" gelistirdi ve tezini bu
konu üzerinde hazirladi. Gelistirdigi damar dikis
teknigini 2004 yili Ulusal Plastik, Rekonstrüktif ve
Estetik Cerrahi kongresinde sundu ve bu çalismasi ile
"deneysel dalda asistan bildiri yarismasi birincilik
ödülünü kazandi".
Dogumsal anomalilerden olan dudak yarigi onariminda kas
hareketleri üzerinde çalisti ve gelistirdigi kas dikis
teknigi "klinik dalda asistan bildiri yarismasi
birincilik ödülü" ne layik görüldü.
2004 yilinda Almanya Köln de Media park klinikte Dr.
Serdar Eren ile 1 ay çalisti. Asistan egitimi boyunca 11
uluslar arasi, 8 ulusal makale yayinlamis ulusal
kongrelerde 9 adet sözlü sunu yapmistir. 2004 Aralik
ayinda Plastik Cerrahi Uzmani oldu.
Uzmanlik sonrasi, daha basarili estetik cerrahi sonuçlari
elde etmek için heykel sanati ve sanat tarihi ile
ilgilenmeye basladi. Isparta Süleyman Demirel
Üniversitesi Güzel Sanatlar bölümünde Heykel egitimi
aldi. Malatya Inönü Üniversitesi Güzel Sanatlar bölümünde
heykel üzerine egitimine devam etti. Michael Esson ile
desen ve model üzerine çalismalarda bulundu. Estetik
cerrahi kongrelerine sık sık konusmaci olarak
katilmaktadir. Baris Çakir evli ve iki çocuk babasidir.
Burun Estetigi
|