b.a.f. Kıdemli Üye

Kayıt Tarihi: 27-Temmuz-2010 Ülke: Turkiye Gönderilenler: 2855
|
Gönderen: 24-Mayıs-2014 Saat 14:18 | Kayıtlı IP
|
|
|
Firmalar için müşterilerin memnuniyeti son derece önemlidir. Ve bir alış
verişte temel prensip müşterinin bu üründen ne kazandığını bilmesi
üzerine kuruludur. Doğru bir şekilde satış yapmak müşterinin bu üründen
ne faydalar sağlayacağının bilgisini müşteriye ulaştırmak ile mümkün
olacaktır. Bu nedenle firmalar zaman içerisinde birçok yöntem
denemişlerdir.
Bunlar ilk olarak elemanların yardımı ile satış olmuştur. Ancak zamanla
çağın gerekleri olarak kişilerin ihtiyaçları arttıkça ve hızlı satış
sistemine geçildikçe elemanlar yeterli olamamış müşterinin taleplerine
cevap verememiş ve müşterilerin azalmasına neden olurken eleman
arttırmak firma için de bir artı olmamıştır.
Bu nedenle etiket üretimine geçilmiştir. Etiket kişilere direk olarak
bilgiler sunarken aynı zamanda da barkod sistemini içerisinde
barındırarak hızlı satışın saniyelere düşmesini sağlamıştır. Bu durum
firmalara hem daha fazla müşteri getirmeyi sağlamış hem de eleman
sayısının arttırılmasının gereksiz bir hale gelmesini sağlamıştır.
Elemanları az ancak müşterisi fazla olan sistemler sayesinde sürekli
olan para akışı hem müşteri memnuniyeti hem de firmanın faydası şekline
dönüşmüş ve satışın önemli bir bölümü olmuştur etiketler.
Kaynak : http://www.fiyatetiketi.net
|