dj_ibo_g_h Kıdemli Üye

Kayıt Tarihi: 09-Ocak-2012 Ülke: Türkiye Gönderilenler: 3388
|
Gönderen: 24-Haziran-2014 Saat 22:52 | Kayıtlı IP
|
|
|
Bir adres değişikliği yaptığınız zaman bunu resmi alanlara duyurmak zorundasınız. Herhangi bir durumda resmi kaynakların size daha kolay ulaşmaları için bu gerekli olan şartlardan biridir. Bunu yapmak için iki yöntem izleyebilirsiniz. Birinci yöntem İkametgâh adresi değiştirme işlemleri için nüfus dairesine başvuruda bulunmanız gerekiyor. Başvuruda bulunurken yanınızda, ikametgâh senedi, herhangi bir fatura ve kimlik fotokopinizin olması şartı aranıyor. Ancak bu kadar uğraşmam diyenler için de e devlet sistemlerinde sunulan kolaylıklar vardır. Mobil imza ya da elektronik imza dediğimiz yöntemi kullanarak e devlet hizmet kapısından ikametgâh adresi değiştirme hizmetinden faydalanabilirsiniz. Yerinizden kalkmanıza bile gerek bırakmayan sistemi incelemek için sitemizi ziyaret edebilirsiniz. Çözümlerin en iyi şekilde sağlandığı günümüzde, ikametgâh ile uğraşmayı kimse istemez. Zaman kaybı yaşamak, işlerden geri kalmak gibi sorunlarla karşılaşmamak adına E Devlet sisteminiz kullanarak da ikametgâh adresi değiştirme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Konuyla ilgili daha detaylı bilgiler için sitemizi inceleyebilirsiniz. Doğru kaynaklı bilgiler sayesinde işlerinizi kısa sürede tamamlayabilirsiniz.
|